0
0

שלום! אציין כי המאמרים שלך מעניינם ונוחים לקריאה, ותודה על נתינת עזרה אישית! אשמח שתתקן אותי, ותייעץ למצב :-). בת 17 שוקלת 57 גובהי 59. קרוב לשנה, אני מתאמנת עם משקולות. כרגע אני מרימה 25קילו. באימון אני עושה סקוואטים 6סטים כ8 חזרות בכל סט, ודדליפטים 3סטים כ8 חזרות.

כשאני מבצעת דדליפט,אחרי כמה חזרות נוצר כאב בירכיים (מותח המחתלה הרחבה, כלומר בצד הרגל למעלה), כשאני עולה בחזרה לעמידה זה קורה.

וכשאני מבצעת סקוואטים לא כואב לבצע אותם. אבל בזמן האחרון בברך השמאלית יש כאב קטן כשאני מקפלת את הרגל. ומדי פעם כשאני עומדת ומעמיסה יותר את משקל גופי על הרגל השמאלית, ואז מאזנת את משקל גופי על שני הרגליים- נוצר ״קליק״.

זה בגלל שאני מאמנת קבוע אותם תרגילים? בגלל המשקולות? (אציין כי אני רוצה להעלות מידי פעם את המשקל שאני מרימה)- האם זה בריא לאישה להרים משקולות בצורה כזאת? (בנוסף אציין כי אני מרימה משקולת על הידיים ולא במוט)

ממה זה יכול להגרם, איך ניתן לטפל במצב, ומהי הדרך הטובה ביותר לאימון אנארובי במטרה להעלות מסת שריר בלי להפגע באיזושהי צורה?

תודה רבה!

0
0

מה שהייתי מברר זה האם את מספיק יציבה ומספיק חזקה במפרקים מרוחקים מהברך. למשל האם הירך יציבה וכו' עוד דבר שחשוב לבדוק זה האם הקליק שמופיע כואב. במידה והוא כואב אז הייתי ניגש לפיזיותרפיסט ספורט או לפיזיותרפיה על מנת לטפל בעניין ועד אז מחכה עם האימונים העצימים ומבצע רק אימונים שלא מעוררים את הקליק. מקווה שעזרתי

תשובתך

בבקשה הרשם קודם כדי לרשום.