0
0

שלום אני סובלת מכאב גב תחתון ונימול ברגל, לא ברורה הסיבה כי הרופא לא רצה לעשות לי סיטי. עשיתי בזמנו אירובי וזומבה וכנראה שנוצר עומס על החוליות ומאז הכאבים.למרות מנוחה הכאב לא נעלם, וכשאני בעומס שוב זה כואב. לא כאבי תופת, אני מתפקדת כרגיל, אבל אני מפחדת שזה יחמיר. הרופא הציע שלא אעשה פעילות עם קפיצות. אני מחפשת פעילות אירובית מעניינת ומתאימה. עם שחיה אני לא מסתדרת. האם ספינינג יכול להתאים? חשוב לי לעשות פעילות אינטנסיבית לשריפת קלוריות (לא כי אני סובלת מעודף משקל, פשוט ככה אני נהנת מהפעילות ולא משתעממת) תודה :-)

0
0

היי רונה. שאלה מצויינת! אני חושב שדבר ראשון שאת חייבת לבדוק הוא מה מחמיר את הכאב. האם יש קשר בין הנימול לכאבי הגב ובכלל הייתי מציע לעבור בדיקה מלאה עם פיזיותרפיסט. האם באמת הקפיצות החמירו אותו? לגבי פעילות אירובית- אני מציע לבצע פעילות אירובית א- שלא תחמיר עם הכאב, ב- שתוכלו להתמיד בה. פעילות אירובית נמצאה תורמת להפחתת כאבי גב ולכן חשוב מאוד לבצע אותה. לכן, על פניו (וחשוב מאוד שתייעצי עם איש מקצוע לפני כן) נראה שספינינג יכול להתאים. במידה והוא אינו מחמיר ואף עוזר לכאבים ואינו מגביר את הנימול, לכי על זה (או יותר נכון רכבי על זה). מקווה שעזרתי :-)

תשובתך

בבקשה הרשם קודם כדי לרשום.